lillördag!

Slöar i soffan framför fångarna på fortet. Visst känns det som fredag så fort fångarna på fortet visas?
Åt dessutom en grym middag med min man. Det blev fullkornsbulgur med stekt kykling, lök, paprika med gul curry sås och massa grönsaker och blomkål.

På gymmet körde vi en kvart på springgrejen, sen ben i 40 min och avslutade passet med att springa på bandet. Det är helt sjukt att jag ens tycker det här är kul. Jag kan dock inte säga att jag mår så "himla bra o känner mig så himla pigg" för jag är helt slut och har en enorm träningsvärk. Undrar om jag kommer upp ur sängen i morgon vid 9 innan nästa gympass?
Tänk jag som inte tränat på två år kör nu varje dag. Jag sa ju att jag skulle börja träna! Så småningom slutar man få träningsvärk sen också!

Ikväll är det bara jag och Fredrik här hemma, för Nikita skulle plugga. Det känns som om vi blivit en liten familj, vi tre. Även fast jag är en outsider ibland och pratar med mig själv eftersom dom är upptagna med deras snack..

Nej nu får jag väl mysa lite med mannen framför time out och njuta av vårt fina soffbord som händige Nikita monterat upp!

Bilder kommer när jag laddat kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0