Sista lördagskvällen på Gotland

Två timmars sömn och sen jobbat hemma mellan 9-18. Det gick, jag är fanimej en riktig stålkvinna.
Det blev en härlig kväll igår. Avskedsfest med MQ för mig ch Erik på munken, sen st:hans med nea o tampe, sen wallers, sen hp5, sen gute, sen turkluckan, sen hem, sen o sen blev det på tok för sent. Men nean o tampe sov hos mig tre i vår dubbelsäng. & tack vare dom så jag slapp få ångest panik.

Ikväll har vi ätit en jätte god middag med hela familjen. Älskade underbara familj.
Nea o tampe kom sen till oss och då blev det hallonnpaj och kaffe dooleys. Satt hemma på verandan med massa tända ljus och hade det mega mysigt.

Kom precis hem och är själv för första gången på mycket länge. Jag är instängd i mig själv med mina tankar och känner mig hel konstig. Jag har sån ångest så jag kan spy. Why.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0