16 dagar kvar

Jag bara drömmer o drömmer. Är helt slut när jag vaknar på morgonen.
Idag är jag ledig så jag gick upp vid kvart över 9 för att börja göra något klokt. Gymma, städa, handla julklappar, fika med sunni.

Satte mig upp i sängen och drabbades av en så oerhör smärta i magen så jag låg kvar. Fick lite småpanik för det gjorde så ont. Det är andra gången sen jag kom tillbaka hit som det blev så. Mår illa, vill spy, känner mig ensam, får ångest så det bara skriker om det.
Jag måste sluta o längta hem så mycket för jag mår allvarligt talat bara dåligt av det.



Robyn är fantastisk,

Någon som har tips på någon rolig blogg? Ni vet skratt-rolig-blogg? Isf hänvisar jag er dit för här blir man bara depp.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kom hem!

2010-12-07 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0