julfest på julfest

F är ännu iväg och gör grupparbete med några från klassen så jag har testat en del outfits till i morgon. Det är nämligen julfest med kingstreet :) Vi ska på locatelli och äta 3-rätters sen blir det nog yaki da och därefter park lane om vi inte svänger införbi push eller nivå innan.

Så antingen blir det skinnbyxor, svartsilvirg oversize tröja som är genomskinlig och lite kort fram sen med ett mega diamant halsband i mörka färger, eller så kör jag på sen lilla svarta från zoul med halvlång ärm med lite glitter i.
Men jag är trött på att vara lilla-söta-tjejen-som-ser-ut-som-16, så jag kör nog på skinnbrallorna och ska tuffa till mig lite.

Taggar till Rihanna och Far east movement, sex dagar kvar nu!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: M

GRYMT SNYGGT med skinnbyxorna o tröjan! You go girl!

6 dagar kvar! wiiiihooo:D

2010-12-17 @ 13:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0