Måndag

Dum hals, dumt snor, dumma jäkla sjuka. Blev inte mycket sömn inatt, har snarkat (enligt F men det tror jag väl inte på?), har vaknat av att jag inte kan andas pga skit näsan och sist men inte minst, halsen värker och jag är jätte ynklig.

Har tänkt gymma idag eftersom jag är ledig idag, för då blir det iaf två dagars gym denna vecka eftersom idag och onsdag är de enda lediga dagarna tills jag åker hem. ÅH JAG ÅKER SNART HEM!!!! Nästa vecka liksom!
Pappa säger dock, "Linda du räknar dagarna tills du kommer hem men du har det ju så bra där i göteborg. Bra med jobb, kul på helgerna".

Javisst men fan vad jag längtar hem till julen :)

En stooor kopp thé och en äggmacka, så är jag nog frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0