Svart lunch

Jag blir så trött på mig själv! Jag skulle värma två tortilla bröd i ugnen och eftersom de var frysta så hade plasten fastnat så jag tänkte "äh det tinar fort i ugnen".
Satt ugnen på maxvärme, kokade veg tacosen på spisen, fastnade vid datorn och känner så småningom en bränd lukt.

Springer ut i köket och frågar Fredrik hur i hel.. han inte kunde märka det, "Jag pluggar ju.." var hans svar.
Ja så plasten var svart, tortillan var svart, o vegtacosen hade kokat fast på spisen. På riktigt, hur lyckas jag??

Ja nu undrar väl ni vad lunchen blir.. Det blir den del av vegtacosen som inte blev bränd, utan tortilla, och mycket majs.

Citerar maria montezami "muuuuuuums"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0