Alla <3 dag

Vi har haft en jätte mysig kväll jag och min älskling! När jag kom hem från jobbet hade jag med mig varm choklad från duvan, en bukett rosor, chokladhjärtan, ett kort och en hemlig present. Jag fick ett jätte fint handgjort kort som min älskling gjort och så hade han köpt en jätte fin hjärt-ram som vi ska sätta in bilder i sen :)

Vi kom precis hem från isolabella och ser nu på os, det går tydligen inge bra för sverige? Aja, maten var jätte god iaf! Det blev bruschetta till förrätt, till varmrätt tog jag en pasta med kykling och ett glas rött. Fredrik tog samma som jag fast med oxfilé.

Om man har hittat rätt så känner man igen sin själ i den andras. Jag älskar Fredrik så otroligt mycket och är så glad att jag har honom! Han är den absolut bästa.

Nej ska mysa lite med min älskling i soffan. Hoppas att ni haft en bra alla hjärtans dag :)



Idag tatuerade vi oss, det blev fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0