Asos



Hade jag tagit studenten i år hade jag klickat hem denna underbara klänning från asos direkt.

Ah, vad jag vill göra om det. Springa ut i det fria utan några som helst planer på hur framtiden ser ut. Gotland, resa, jobba, flytta, ta eget ansvar, ändras, mogna osv.
Även om jag inte hade några som helst planer just då den dagen jag sprang ut där på balkongen vid wisby strand med alla andra hundratals studenter så har mitt liv blivit hur bra som helst. Tots en del motgångar, men det är sånt man måste ta och som man alltid kommer stöta på.

Man behöver inte veta vad man vill bli eller vad man vill göra eller ha ångest. Allt ordnar sig bara man har tålamod, kraft och vilja.

Jag är så nöjd med allt jag gjort fram till idag, jag hade inte ändrat något! I augusti flyttar jag och Fredrik till Göteborg då ska vi plugga. Vi vet båda två vad vi vill bli men jag tror att jag behöver lite fler ämnen till mitt framtida jobb så jag ska nog plugga en del kurser och försöka få jobb på mq i göteborg och förmodligen börja linjen jag vill gå hösten där på.

Framtiden är ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0