!#¤!#!#!##!

Fan vad jag är arg nu!! Jag mitt stolpskott råkade sparka ner min kaffekopp från bordet så vår matta är kaffetäckt!! Kaffekoppen var FULL så mattan är helt brun!

Jag är så arg så det finns inte!!! Det finns en rand som är vit på matten anars är den röd och SJÄLVKLART träffar kaffet den där jädra vita fläcken så det lyser brunt på mattan!
Har ringt mamma och frågat vad jag ska göra men eftersom det är plast under mattan går den inte att tvätta. Och även fast jag stått på alla fyra i en kvart och försökt får bort de bruna fula fläckarna går det inte!!!
Har ringt och beklagat mig till F också men han säger "världen går inte under" och har lovat att köpa hem den där rosa förpackningen som tar bort fläckar ni vet..

Jag har skrikit varenda svordom jag kan. Idag är en sån dag då minsta lilla får mig att se svart. Så akta er för mig idag..

Bra pluggdag, verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0