Miljoner sidor att läsa

Idag vaknade jag och Fredrik av att vår hyresvärd kom in för vi skulle nämligen få vår nya tvättmaskin. Nyvkana och härliga gick vi upp för att äta frukost och sen var tvättmaskinen installerad. En ny, fin samsung tvättmaskin, så äntligen kan vi tvätta igen. Det har samlats en hög kläder nu...

Nu har vi dock en hel bok att läsa om vår nya jätte trendiga tvättmaskin.. Om jag känner F rätt kommer han nog inte göra det och jag har läst en sida och jag tror det räcker.

Idag började jag plugga också så jag har sjukt mycket att läsa. Idag är egentligen en bra dag att börja plugga på då jag är ledig men ah jag är helt slut! Ska peppa mig själv lite nu med en smoothie och F åkte precis iväg så jag borde kunna koncentrera mig till max.
Har några timmar på mig innan jag ska träna ikväll iaf, sen blir det lite mer plugg.

Måste betala in högskoleprovet också och sen måste jag boka tid med en studievägledare..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vad har du börjat plugga för nåt?

2010-02-01 @ 18:17:57
URL: http://isabelle89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0