Någon som har en lägenhet i Visby i sommar?

Jag har ringt på fem olika lägenheter idag i hopp om att få något, men icke.. NÅGON måste väl ändå hyra ut månadsvis i Visby i sommar?!?! Alla vill väl inte hyra ut till festprissar veckovis som dessutom kanske förstör OCH ska byta sista dagen i veckan då några andra flyttar in.

Ringde först till en tjej som undrat om vi vill hyra hennes 3a på irisdalsgatan för 6700 men det känns både för stort och för mer pengar än vad vi betalar nu.. Men det är just nu det enda vi har så vi ska dit i morgon på visning.

Ringde även på en etta i innerstan men som redan blivit uthyrd men han tipsade mig om en annan som hade en massa lägenheter men han hyrde bara ut veckovis osvosvosvosvo, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Förstår ni hur frustrerande det här är? Usch. Vi ska vara utflyttade här ifrån den 25 april och det närmar sig med stormsteg, JAG VILL INTE! Jag trivs ju här! Men vi har inte riktigt råd att betala 15.000 i veckan för vår lägenheten i sommar..

Om någon vet något om någon lägenhet (vad som, bara den finns i visby) så får ni gärna höra av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0