OS

Jag är inget vidare fan av os.. Jag bryr mig faktist inte ens. Men min sambo rent av älskar det. Jag förstår inte grejen med att näst intill alla killar ska se allt som har med sport att göra på tv.
Alla som känner mig vet att jag inte kan sitta ner och se på tex fotbollsmatcher, ishockey osv på tv.. Innebandy går bra men inget annat.

Så nu när OS dragit igång har jag inget att säga till om. Är det OS så är det. Då blir det inget annat. Inte ens 2 1/2 men.

Idag är jag ledig och då ska jag underhålla mig själv med att se allt skit som är på tv, allt förutom OS. Man får ju passa på när Fredrik jobbar liksom. En ritkigt givande dag, eller....

Snälla snälla snälla gör så att OS är slut idag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig!

Kanske är något med namnet Fredrik som gör att OS älskas så pass mycket av dem !

Bojkotta OS ;)

Ha de bra

2010-02-16 @ 17:43:07
URL: http://jenniejacobsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0