Tisdag

Idag har jag varit hos Malin och pluggat. Jag är redan trött på det.. Känner inte alls för det! I helgen är det närvaroprov, delprov och så ska jag skriva en uppsats, kul..

Förutom pluggandet så ser jag fram emot helgen! Det är min enda lediga helg sen ja jag vet inte när, sen jag började? På fredag är det först jobb sen på kvällen är det after work med jobbet och vila på hp5, ser verkligen fram emot det!
På lördagen ska vi ut till klintehamn och fira min gammelfarmor som fyller år, kvällen är inte helt bestämd än men ska kanske va med Annie.
På söndag ska jag sova som aldrig förr sen blir det allt det där oerhört roliga med pluggandet..

Nu kom älsklingen hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0