Torsdag

Igår var vi som ett gift par på maxi.. Vi var svidiga, ville inte äta samma mat, F ville inte ha med det som jag ville ha osv.. Anledningen till att vi var så svidiga var pga den dåliga sömnen natten innan. Men men, vi har nu ett fullt kylskåp och vi kom till slut (efter många om och men) överens om att äta hemmagjord pizza på kvällen.

Idag skulle jag få sovmorgon för att jag börjar tio men jag var tvungen att gå upp lika tidigt som F för jag skulle till um halv nio..

Ikväll ska jag ligga i sängen senast halv tio helst nio! För jag börjar 9 i morgon igen och slutar 18.15..
Idag slutar redan tre idag så då ska det pluggas.

Jag och Fredrik träffades till den här låten på ett uteställe som hette Lotus på ön Koh Tao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0