Vi har en bil, tjalallallallala!

Idag har det varit en dag på stan med min syster Malin. Det fick bli två nya vårjackor, en tröja, lite nya ljus och en och annan alla hjärtansdag present till F. Men innan vi gick hem till mig tog vi med oss var sin varm choklad från duvan, mums.

Därefter pluggade vi. Malin och jag övade även inför hennes arbetsintervju i morgon och sen somnade hon..
Medans lilltjejen sov så lagade jag lite mat, det fick bli pasta med skink och ädelostsås och massa god sallad.

Nu har jag kört hem Malin och ska snart gå och lägga mig. Ja för vi har en bil! Helt ofattbart skönt! Ja vi bor i innerstan men ibland är det skönt med bil i alla fall.. Bilen har vi Oskar Scheller att tacka för! Vi får nämligen låna hans bil nu när han åkt till varmare breddgrader.

Nu ska vi sova här, för Fredrik börjar 8 och jag 9. Har många långa dagar framför mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0