det snoar iaf inte

Jag lever! har varit ett par dagar pa krabi och akte da ut pa den vackraste o jag besokt, poda island. Lag dar i ca en timme och glassade i solen och lyssnade pa no stress innan ett ovader kom in over stranden.
nu har vi varit pa koh lanta ett par dagar men vi har aldrig bott mer an en natt pa varje hotell..

det har regnat varje dag, VARJE dag! men idag nar vi skulle aka mer soderut pa koh lanta for att se pa en nationalpark sa sag vi apor och en orm, laskigt! gron var den ocksa sa den var sakert kanongiftig!

nar vi sen gar lite langre in i nationalparken sa kommer solen fram, underbart! men da skulle vi upp pa bergen och kampa oss upp och in i regnskogen, eller djungeln rattare sagt. gissa om vi blev svettiga?
en hel timme var vi dar inne, och vi sag inte ett enda djur. eller jo, en massa myror...

ja vi kommer att vara sa bleka och fina nar vi kommer hem, ah sa harligt!

trots vadret funderar jag  pa att flytta hit, alskar det har landet!

hur har ni det hemma? skolan borjade val idag? hur har ni andra det pa jobbet? och vad hander hemma? uppdatera mig genom att slanga ivag ett mail ar ni sota :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0