Fredagsmys

Dagen började med våfflor hos Ella, sen stan med tjejerna utom Louise som hade viktigare ärenden på biblioteket. Fika på ringduvan med Emelie och Nina då Ella åkte hem. En mysdag helt enkelt.

Sen hem och hänga upp tvätten men det gick inte för torktummlaren hade jag andra kläder i och något bra tvättställ har vi inte. Men den största anledningen till att det inte gick är att den där jädra tvättmaskinen har låst inne mina kläder! Ska jag använda några verktyg för att få upp den?!?! Jag börjar tappa tålamodet på tvättmaskinen! & vår hyresvärd är självklart i egypten när det händer sådanna här saker..

Jag har en hög med kläder nere i tvättstugan. Ska jag börja tvätta för hand nu? Näe, det får F göra isf..

Kylskåpet låter, tvättmaskinen är helt klart sönder som inte ens centrifugerar kläderna och inte nog med det så luktar torktummlaren bränt. Jippiee, härliga fredag!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Va kul det var o se dej igen! :)



Jag har lösningen på problemet med tvättmaskinen, mycket enkelt och det enda du behöver är:

- 1 bra yxa

- ett stycke muskler alt. mycket aggressioner i kroppen som behöver komma ut.

Lycka till!

2010-01-24 @ 20:43:13
URL: http://isabelle89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0