Oc, ph,

Idag har Louise varit här, det var trevligt även om det bara varade i en timme. Har även hunnit med att dammsuga och fika med Mamma och Malin på duvan.
Nu är jag hemma och vi har äntligen fått en micro av hyresvärden och sen så har jag haft en händig man här som dessvärre inte kunde fixa min tvättmaskin så det dröjer ungefär 3-4 veckor innan vi får en ny..

Nu var jag även inne på playahead för enligt Louise blogg så ska det stängas ner i mars eller när det nu än var. Så jag passade då på att kolla mina gamla bilder och sånt jag hade där.

Jag hade även fått något som hette "Dostros raggsök" där jag hade 41 killar som ville lära känna mig bättre och om jag ville skulle jag trycka på "här" för att komma in till deras. Yepp, så till er singlar in och kika på er "Dostros" innan PA stängs ner.

Var även inne och kollade "vänner" på pa och då delade man in dom i olika kategorier som tex drömprins mm. Rätt sött.

Nej nu vill jag att klockan ska bli 22 så att ph kan börja och att jag kan gå och lägga mig.

Under tiden får det bli oc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0