Thailand

Idag blev det en tur med en bat till fyra olika oar. Vi hade oturen att kora pa en haj sa att en av vara 200 hastkrafter till motorer pajade. hoppas att hajen dog fort..
hastkrafterna fungerade sen igen och vi fortsatte var tripp som om inget hant.

vi simmade igenom ett berg eller vi och vi da menas de modiga pa baten! JAG, pappa, andreas, en finne, och tre fransman. okej det var grymt laskigt i den kolsvarta grottan, jag skrek till nar en av fransmannen simmade in i mig.. och man s[g verkligen ingenting. men nar vi kom igenom sa kom vi dit dar piraterna gomde deras skatter forr i tiden, precis som i de dar filmerna pirates of caribbean. grymt coolt!
nar vi kom ut ur grottan igen ser vi att ALLA som simmar in i grottan har flytvast pga riskerna inne i grottan, sa det kanske hade varit bra att ha, men som tur var sa overlevde vi berg, klippor, hajar och fiskar.

vi lag aven och solade pa en jatte fin o! ja jag har glomt att sagt att det har var var forsta soldag sa gissa vem som har rosaroda axlar???

far val aven passa pa att tacka sa mycket for alla mail jag fick, det vill saga inga. men jag gillare er iaf.

& en sak till, jag ar inte sa krasen i maten langre. jag har atit en massa vegetarisk god thaimat. mums.

GRATTIS OLVIVA SOTNOS DAUN SOM FYLLER 21 IDAG!

Nu ska jag satta mig pa balkongen med utsikten over havet och paborja en ny bok etfersom mina tva andra ar utlasta. jag alskar det har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0