Hejdå sommar, hejdå gotland

Igår kväll blev det tvårätters på wallers med Fredrik, Emil, Erika, Joel, Alex och Simon. Först en drink sen lite vin till förrätten som jag inte ens tänker försöka stava men gott var det. Till varmrättt tog jag kalventrecote men eftersom jag blev mätt på förrätten så fick F äta upp resten av min mat.

Kvällen fortsatte sedan upp på terassen med mer alkohol, sen ner till ga masters för att säga hej till Malin och D, sen ner på hp.

Idag har jag varit vid leva och myst med moster och kusinerna. Om ni inte varit där, åk. Sjukt fint! 
Nu är jag hemma en snabbis vid min sjukling men ska snart åka till tofta för att grilla i regnet med småkusinerna, moster, mam, pap och lillebror. Sen blir det jobb på hp inatt.

Sommaren är nu snart slut. Vår tid på gotland är snart slut. 3 veckor kvar (knappt?) sen bär det av mot göteborg! Det kommer bli hur bra som helst! Min sista arbetsdag på MQ är måndag V.32, det är gaaaalet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0