Söndag

Idag vill jag att det ska regna så jag kan ligga inne och se film och äta chips hela dagen utan att ha ångest. Men nu är det ju så fint så jag får faktiskt göra ett försök att gå ut.
Mannen är iväg på någon grej med jobbet så jag kommer förmodligen spendera dagen och kvällen ensam.

Igår var jag på förfest vid grabbarna i ibk och så var ju hon den där Louise "asså när ingen annan tar på mi får jag ju göre det själv" där. Med lite vin o sig så syns hon överallt. Helt crazy.
Runt tolv begav vi oss ner mot gutekällaren. & jäklar vad kul vi hade det! Så det blev sent inatt igen och helst vill jag bara ligga och sova några timmar till.

Sola kunde jag glömma nu såg jag för molnen kom in, yeeees

Titta vad jag hittade i min kamera,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0