Lill-lördag

Idag tog jag sovmorgon igen, sen åt jag lite frukost med Fredrik innan han stack iväg till jobbet. Då passade jag på att fixa lite här hemma sen gick jag ner på stan. Ska på utbildning i sthlm med jobbet den 8e april och chefen undrade då om jag ville stanna ngn extra dag så det tackade ja till.
Så vi passade på att boka flygbiljetter, så den 8-10 blir jag uppe. 
Efter det blev det shopping på coop med Fredrik sen gick vi hem och åt lite. Efter det kom pappa hit och fixade det sista med bilen, så nu ska det inte vara några problem med den, eller jo vi behöver pumpa upp ena bakdäcket en aning. 

Ikväll är Fredrik på middag med hans kompisar sen skulle dom vidare till wallers en sväng. Han sa "medans du får ha kul på helgen så får jag väl göra något skoj nu:)".

Yes, så mitt sällskap ikväll är årets första påskmust, mums!

Hittade en till bild från i tisdags,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0