Myshelg

Hade en jätte trevlig kväll med tjejerna igår! Det blev middag, prat och därefter utgång på hp.

Idag har jag och Fredrik varit med familjen på wisby hotell på brunch. Dock så var det en liten besvikelse då vi tyckte att det var mycket bättre mat förra gången vi var där. Men det var jätte trevligt! Tusen tack mamma & pappa!

Efter brunchen gick jag och Fredrik på stan en sväng. Det är ju inte mycket som är öppet en söndag men vi hamnade på mq & åhlens ett bra tag.

När vi kom hem tog vi det bara lugnt sen gick jag till coop för att handla mat, men det hade stängt två minuter innan så det var bara att vandra bort till atterdags. .
Nu är snart äntligen maten färdig, jag är vrålhungrig!! Färsbiffar fyllda med fetaost och soltorkade tomater och potatis i ugn.

Mat, film, sova och i morgon väntas jobb, 9-18.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0