Solen skiner, men jag sitter inne och pluggar..

Igår när jag kände mig som ynkligast efter jobbet så kom min underbra sambo hem med massa gott. Bakad potatis, kött, sallad, chips men det bästa av allt - påskmust :)
Efter det mådde jag som en kung och vi somnade nästan framför "kärleken checkar in".

Idag tog vi sovmorgon till elva, åt frukost sen åkte Fredrik iväg till jobbet och jag är hemma och pluggar.. Det är bara tre veckor kvar nu sen är jag helt klart och då ska jag ut i solen så fort jag känner för det istället för att hela tiden tänka "måste plugga...". 

Nej nu ska jag lämna datorn för att plugga ordentligen sen blir det ett kort pass på jobbet mellan 15-18.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0