Tjuv?

Idag när jag slöt jobbet så började larmperlarna att tjuta när jag skulle gå. Jag blev självklart röd som en tomat i ansiktet och gick tillbaka in i butiken och fram till kassan och sa,

-Jag har ju inte tagit något! Det är säkert bara ett plastlarm som fastnat på mig!
Erik - Men du kan ju inte gå om du har ett larm på dig
L - Det kanske är mina nya skor som har något larm på sig?

Efter en stunds letande i skorna och utan att jag hittat något larm så säger Fanny,

- Kolla igenom väskan så att du inte har något där
L - Men ofta att jag skulle ta något, men aja..

& vad hittar jag?!?! Jo ett larm som Fanny lagt ner i väskan som ett litet skämt. Haha! Jag skämdes en del kan jag säga..

Det är ju inte första april än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0