Down

Har sett ugly betty och nu DH och snart blir det cougar town. En riktigt bra tevekväll med andra ord. Men hur bra är den när jag skrattar åt något på teven och vänder mig åt ditt håll för att upptäcka att du inte är där.
Hur bra känns det att lägga sig på kvällarna utan att du lägger dig intill mig och håller om mig tills jag somnar?
Nu vet jag vad tomhet är.

Nätter jag borde ha spenderat med dig får jag nu spendera ensam.

Jag skiter i om det bara är tio dagar du skulle vara borta. Jag skiter i att det är bra att vara själv ett tag och jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig just nu. Jag är bara lite personlig just nu, kanske för personlig..

Kalla mig kärlekskank, töntig, löjlig, ja vad ni vill men just nu ikväll känner jag såhär. En blandning mellan panik, och absurd saknad.
Fan för att du lämnade mig ensam.

 

Kom hem nu innan du får för dig att bli polack


Kommentarer
Postat av: Nea

<3

2010-05-13 @ 15:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0