49 dagar kvar

Det var ett tag sen. Har haft tankar på helt annat håll och har inte hunnit med.
Min fina lillasyster har inte mått bra på några månader och har nu opererats..
Jag önskar att jag kunde ha varit med henne genom hela processen.
Jag har haft en så ångest för att jag varit här och inte hemma på min ö, vid min lilla lillasyster. Fan vad ledsen jag varit, eller framförallt sjukligt orolig. Har inte fällt en enda tår när jag pratat med familjen, men kvällarna har varit värst. Fredrik har fått trösta mig många gånger.



Som tur är så är det inget dödsallvarligt och inte heller cancer vilket jag är tacksam för. Men ändå, att dom inte fixat det tidigare som den gången jag körde ner henne till akuten v28 när hon hade så ont. Jag blir så frustrerad.
Men nu ska det bli bra.

Annars då?

Jobbar & jobbar men det är kul! Har varit ledig en dag på 17 dagar, men det går bra! Den nyöppnade butiken i frölunda har ringt och sökt mig några gånger, och idag ringde dom igen.
"Hej är det du som är Linda Ohlsson från Gotland? Vi har hört om dig och skulle vilja att du kommer och jobbar hos oss om du vill?"

Gissa vem som blev glad?

Men är så nere för allt Malin. Det är så orättvist, varför ska hon ha sån motgång och otur för?!? Åh jag vill bara hem till henne och familjen nu..



I will always be your soldier

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig väldens bästa storayster!!

2010-11-05 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0