Birthday

Helgen blev bättre än väntat. Ett härligt gäng på bamboo restaurang och firade Pierre. Efter middagen vek jag av till brunnsparken för att ta bussen till Hanna.
Väl hos Hanna var det musikquiz, "jag har aldrig", och andra lekar, mycket kul! Efter många skratt och några timmar senare tog vi 11 tjejer taxi ner till avenyn för att gå in på locatelli. Tack o lov slapp jag visa leg för 25 är jag inte riktigt än..

Därefter mötte jag upp gotland utanför parklane och där dansade vi fram till tidig morgon då parken stängde. Tack tack tack alla för en fantastisk kväll!

Söndagen började jag med en redbull för att bli pigg, men det var ett dumt val med tanke på att jag druckit några redbull vodka kvällen innan.. hu.
Men dagen på jobbet gick fort och vid stängning så kom Fredrik och hans pappa och hämtade mig för att åka hem till svärföräldrarna på en god middag. Därefter blev det fotbollstv hos Pierre men jag somnade på soffan.

Idag fyller mannen år! Jag har inte grattat honom än för han hade gått till skolan i morse när jag vaknade. Men jag har dammsugit, dammat, skurat golven, gjort rent inne på toaletten och lagt fram hans presenter på bordet. Så han blir nog glad.
Vid 2 är det tvättid sen ska jag åka och handla mjölk för mannen har bestämt att han vill ha hemlagad pizza ikväll så det får man ju göra. Vi får se om den blir bra bara, ni vet ju hur min kocksida ser ut nu...

Juste, är det bäst att göra pizzadeg med bakpulver eller jäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0