Kock, någon?

Det gick jätte bra idag på backplan! Tog mig an att fixa på lagret litegranna vilket blev uppskattat. Jätte trevlig personal som ville att jag skulle komma fler gånger så vi får se vad som händer.
Nordstan, Mq butiken femman ringde även idag och undrade om jag ville ha tider i jan-feb så buktikschefen Fredrik i femman ska fixa ihop ett bra schema med min butikschef Ulla på kungsgatan så att jag får ihop nästan heltid i feb också!
Jag fattar inte var alla får tag i mitt nummer ifrån men det är ju hur kul som helst att dom gillar mig och att det går så pass bra! Jag får ju dessutom bra erfarenheter genom att testa på så många butiker! Så snart är jag uppe i 6 hela butiker, jätte kul ju!

Problemet jag har nu är att jag är hungrig som fan men orkar inte ställa mig och laga mat. En dag ska jag ha en kock som har färdiglagad mat varje dag när jag kommer hem från jobbet.

Fredrik jobbar så han kommer väl hem någon gång i natt. Men Karin ska komma och hålla mig sällskap iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0