Sover o sover

Man kan nog inte vara mer tragisk än jag just nu. Jag har blivit så fruktansvärt lat sen jag började få lite långledigt.
Som nu tex, jag springer ännu runt i trosor för att jag inte orkat sätta på mig ett par byxor. Ett linne har jag dock slängt på, för jag har ju dagiset på ena sidan och grannarna på andra sidan, så lite har jag tänkt.

Frukosten blev nyss uppäten även fast jag vaknade för 3,5 timme sen. Katastrofseg är jag. Tack o lov är jag bara ledig en dag till sen blir det fyra dagars jobb innan jag tar mitt pick & pack och flyger härifrån.

Igår var det en mysig kväll iaf. Hemlagad pizza som mannen ville ha lite bränd. Nikita & Karin som sällskap, glögg och monopol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0