Åh fredag!

God morgon god morgon. Jag ligger och nyser här i sängen, är genomförkyld och missbrukar nässpray. Min tanke var annars att åka till gymmet nu innan jobbet eftersom det gick så bra när jag gjorde det igår. Men det får jag hoppa över.

Igårkväll lagade jag och F jätte goda färsbiffar med fetaost, soltorkade tomater, vitlök, basilika, peppar och salt, med bulgur till. Sen delade vi även på en flaska café och så åt vi lite ost och kex, eftersom jag fick bla det av mannen när jag fyllde år.

Nej nu ska jag väl försöka gå upp och bli pigg/frisk så det går bra på jobbet.

Kul. Här ser jag fram emot en mysig kväll i soffan framför idol med Fredrik. Men neeej då ska han på afterwork. Ah. Aja jag får väl göra mitt bästa genom att ha det mysigt i soffan själv. Bara för det äta upp en hel chokladkaka med marabou apelsinkrokant. Ja det väger ju upp det hela! Gott ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0