Onsdag

Elva timmars sömn. Det är inte normalt. Fortfarande trött, men har laddat upp med arctic root så nu ska jag snart vara tillbaka.
Eftersom jag har en enorm träningsvärk så gör det ont när jag ska resa mig upp, när jag ska sätta mig ner, och när jag går. Men Erika har det nog värre, fick ett sms av henne förut där det stod,

JAG.KAN.INTE.GÅ!

Då är det illa. Så nu kanske ni förstår vad vi utsatte oss för igår?

Idag har jag och Karin strosat omkring i nordstan, det enda jag köpte var ett par nya skinnhandskar eftersom mina förra favoriter försvann..

Nej nu ska vi åka bort till Nikita och sen ska vi åka och se på Hannes och Matildas lägenhet! Paret flyttade nämligen hit igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0