Västtrafik

Om cirkus två veckor får jag reda på min "dom" av västtrafik fick jag besked om idag. Dom har fått ett bra mail, så jäklar om jag får böter. Jag menar varför ska jag behöva betala 1200 när en våldtäktsman får ungefär samma dom?
1200 är för övrigt nästan 4 månadskort. Hade det varit 500 hade det inte varit något snack om saken. & vi får inte glömma att jag hade en giltlig sms-biljett även om jag inte fixat den innan jag gick på. Borde gå med i planka.nu. Nej nog snackat om västtrafik.

Idag har jag jobbat i arkaden uppe på herravdelningen, riktigt kul!

I morgon är det en ledig dag och den ska spenderas på stan, fika, gymmet, och sist i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0