Hejdå Gotland vi ses i jul

Flyget blev flyttat så istället för att det skulle gå vid 13 så gick det 10.30 och där försvann hela min förmiddag på ön.. Krama om lillebror i morse innan han gick till skolan, kramade om pappa innan vi åkte in till stan, åkte till mammas jobb och krama om henne, kramade om lillasyster när hon lämnade mig på flygplatsen och jag grät samtliga gånger. Mådde så illa för att jag skulle åka så jag spydde på flygplatsen..
& även om jag satt och grät hela vägen på flygplanet till göteborg så hjälpte inte det ett dugg. Det resulterade däremot i en väldigt, väldigt trött tjej som somnade inför landning.

Älsklingen var i skolan när jag landade så ingen mötte mig, och alla är i skolan och alla jobbar.. Jag kan ju säga att jag kände mig ensammast i hela världen. Så därför blev det shopping för presentpengarna :) Med rödsprängda svullna ögon och mascara som torkat längs med kinderna och under ögonen pga alla tårar. Äh.

Sen kom jag hem till en renstädad lägenhet och en korg fylld med mina favoriter! Favoritvin, favoritostar, favoritchoklad, kex, fina underkläder, rosor och en helkväll på cabarét lorensberg. Så det blir en picknick snart hoppas jag :) Han kan han min Fredrik. Tack älskling!

Så nu vill jag bara att han kommer hem så jag får krama om min man!




Kommentarer
Postat av: m

Gulle fredrik:))

miss uu!

2010-09-27 @ 18:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0