Tur att jag inte bor i Stockholm

Det tog tre timmar för oss att komma ner på stan. Allt är mitt fel för att jag är så seg och ska göra hundra saker på en gång.
Vi tog spårvagnen ner till järntorget för min man skulle rösta, sen gick vi på "adelsgatan" vid haga in mot stan.
Väl i stan så fick man kriga sig fram. Ah, det var helt galet mycket folk! Tänker er stockholmstempot och folk som knuffas, stannar rakt framför en, och folk går in i en.
Nikita kom och så åkte dom hem till pierre för att se fotboll. Jag tänkte då ta en kaffe med Erika, men hon svarade inte, & inte Sunni heller och Karin är i malmö. Måste skaffa fler kompisar.

Så ensam fick jag kriga mig igenom kompassen och nordstan, och jag var så arg! Är folk helt borta eller vad är det frågan om? Jag ska aldrig mer åka in till stan en lördag det är en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0