ååh vad roligt

0900-1200 tvättid. FEM ST MASKINER TVÄTT. Men ja är inte bitter, inte alls. Nu är det över iaf.

Vädret var ju inte mycket till o hurra för idag. Är man inte deprimerad så blir man. Jag som slängde fram vårjackan i förrgår. Aja, fick iaf två dagars hopp om våren men det är ju helt överspolat nu iaf.

Semestern närmar sig med stormsteg och Polen likaså. Åååh vad jag längtar! Den 26e blir det middag på stan med mina fina bästa tjejer därefter förfest och sen en sjujäkla utgång. Men frågan är vilken restaurang ska vi gå till? Inte joda eller isolabella. Är typ donners öppet nu?

Jag är så sjukt varm hela tiden. På jobbet går jag i vanliga fall med en kofta, kavaj eller långärmad tröja pga att det är rätt kallt men nu dör jag av värmeslag. Så t-shirt är det som gäller även om dom på jobbet tycker jag är mysko.
Anledningen till detta tror jag är att min kropp håller på att ställa om sig till det "normala". har nämligen slutat proppa i mig massa p-piller enligt läkarens råd. Så nu hoppas jag bara att sömnproblemen försvinner.
PS!!!! Jag ska inte skaffa något barn här nej. Absolutely not.

Juste! Mannen ska "flytta" ifrån mig i två veckor i mars. Sry att jag är svår o tolka ibland. Men tolkar saker o ting lite väl drastiskt kanske.

Trött varm trött varm godnattttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0