Berocca booost

Min natt har varit hemsk. Har drömt så mycket skit så jag ville nästan bara dö i morse när jag vaknade helt kallsvettig. Jag drömde bla att min lillebror var svinjobbig så jag slog honom, hårt, och igen, och igen. Fyfan, vilket klump i magen jag hade när jag vaknade. & inte nog med det så hade jag en bebis. En bebis som precis lärt sig gå och sprang bort så fort hon kunde. Jag måste sluta läsa Katrins z blogg om jag ska drömma såhär mkt om bebisar.

Men inte nog med en jobbig natt så vaknar jag av att nya grannen ber intill. Högt, och han sjunger typ. Jag blev först rädd. Respektar hans religion till fullo men snälla, om man bor i lägnheter såhär så kanske inte en bön klockan halv 9 på morgonen är den bästa idén?

Pga denna underliga start på dagen så unnar jag mig nu en kopp o´boy. Obooy vad gott det var. Haha sjukt fyndig. Nu blir det jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0