Måste man tvätta?

Har jobbat 10-21 idag. Hade ett riktigt bra p-möte nu ikväll. Men har däremot en massa i skallen nu så jag är helt slut.

Mina fina föräldrar hade tänkt överraska mig och komma hit i helgen. Fatta va kul! Men det har blivit lite sjukdomar på mammas jobb så hon var tvungen att jobba..

Men eftersom F ska flytta ifrån mig i mitten av mars så kommer dom hit då. Myyycket bättre så jag slipper sitta hemma och böla. Kanske att mamma gör lite mat åt mig då? Annars kanske det blir "kissie style" och börjar med barnmat. Njaj.

På tal om barnmat. En på jobbet testade barnmatsdieten i 2 veckor och gick ner ca 6kg. Hur sjukt är inte det?

I morgon är jag ledig. Tvätta står på schemat. Fan vad jag inte inte vill vara ledig. Hoppas dom ringer och säger att jag ska jobba. Allt för att slippa tvätta. Jag avskyr att tvätta. Köper hellre nya kläder och skjuter på det in i det sista.
& det allra värsta är att Fredriks kalsonger ska hängas i torkskåpet!! "De blir så konstiga i resåren av att vara i torktummlaren". BULLSHIT! Om jag får välja så torktummlar jag allt.

Nej om jag ska ta sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

var och varför ska mannen flytta? :O

2011-02-10 @ 01:37:16
Postat av: Isabelle

Jag undrar också vart och varför han ska flytta!?!

2011-02-10 @ 20:20:33
URL: http://isaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0