Mys

Nu har mamma & pappa åkt hem. Dom bodde mitt på avenyn på elite hotell, jätte centralt, jätte fint, 4-stjärnigt och urgod frukost. Hotellfrukost är ju bland det bästa jag vet.

Dom har bjudit mig på frukostar, middagar, förrätter, efterrätter, drinkar m.m.
Bon hette restaurangen vi åt på i fredagskväll. Grymt god mat så har ni vägarna förbi rekommenderar jag det trots att det var lite livat inne i lokalen.
Efter maten gick vi och tog en drink hos Fredrik när han jobbade på Ritz.

Igår åt vi en pangfrukost hos dom sen gick vi på stan. Hälsade på mitt jobb mq på kungsgatan och även fredasgatan. Vi shoppade, fikade och bara strosade omkring på göteborgs gator.

Sen var dom även hemma hos mig och spanade in lägenheten och så spelade vi kinect. Hahha det var riktigt kul!
På kvällen var vi på Caleo och då bjöd mamma&pappa mig och Fredrik på middag igen och en flaska rött på det. Caleo var verkligen helt fantastiskt. 50 kvadrat hemma på ön har god mat men det här var helt klart bättre! Vilken smakupplevelse!

Sen gick vi till locatelli och då drack F och pappa öl men jag och mamma orkade ingenting. Sen skulle F jobba och då var jag så trött så jag åkte hem även fast jag egentligen skulle ut..

Idag blev det frukost hos dom igen sen har jag varit och jobbat.

Bästa helgen i Göteborg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp lite bilder på hur din lägenhet ser ut och så? :)

2011-02-13 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0