Spring

Idag har jag inte gjort ett skit. Jag känner att jag stängt in mig i en låda. Efter att jag blickat ut över golvet och skådade misären av kläder som låg överallt tog jag ialla fall tag i mitt liv och städade. Sen då?
Tja inte har jag gymme, fike, ellar myse iaf. Däremot softat till max och fått värsta partymoodet. Taggar redan inför lördag med tjejerna. Har fixat en spotify-lista med massa gosaker och dansat över golven här hemma med dammsugaren i högsta hugg. Åååååååh vad taggad jag är nu för o komma hem! 3 arbetsdagar kvar sen så!

Men kan ju tala om för er att jag fick mina första kärlekskänslor för göteborg i går. Precis efter stängningen så blickade jag ut över kungsportsplatsen som kändes finare än någonsin. Solen sken och våren låg verkligen i luften. Herregud vad Göteborg är vackert, fint, underbart - Den känslan fick jag. & här bor jag. Lycko mig.

Men som sagt så är jag lite övertaggad för att jag snart kommer hem och har semester i 14 dagar. Mums.

Hörde dock att det är isande kallt och snö så det är väl bara o packa med raggsockarna och myskläderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0