21 år och livskris, w t f

Jag tror att jag har någon slags livskris. Jag vill göra något! Något nytt! Se något nytt! Jobba med något nytt! Resa! Plugga! Men inte fan får man tummarna ur och gör något åt saken..

Så typiskt när jag nu har en svinbillig lägenhet, och heltidsjobb. NU som först känner jag, det där hade varit kul o göra! Kanske att man skulle vilja testa på det där osv osv osv osv. U get it.

Matte C börjar i morgon. Har jag anmält mig? Nej.

Jag trivs som bara den på mitt jobb och vet att jag gör något. Men ibland käner jag bara, "aaah, dom skulle klara sig bra utan mig.."

Bli volontär nere någonstans i en fattig by i Afrika och hjälpa små barn som håller på o svälter ihjäl. Då snackar vi om att det märks om man gör ett bra jobb eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0