Första fredagen 2011

Jaha då var det fredag igen. Ni sitter förmodlingen o myser med några vänner/pojkvän/flickvän/date/familj i soffan o ser tv/film eller är ute och dansar.
Jag själv sitter ensam och ser på let´s dance. Ett skämt. INGEN kunde va med mig ikväll. Fredagsmys kan dra.

För en vecka sen var det nyår. Det var spännande, roligt, blött, tråkigt, jobbigt, och otippat.
Mitt hår var kaos, fult, jag hade inte klänningen jag ville ha, och trots att jag satt upp, tog ut, satt upp håret igen blev det inte bättre. Men skit samma.

Firade som sagt med mina bästa tjejkompisar och världens bästa syster i huset på tygmästargatan. Vi var sammanlagt ca 20 pers.
Välkomstbål, god mat, trevligt sällskap och roliga lekar. F överraska mig med att komma till festen kvart i 12 för att fira 12-slaget med mig.

Hittade lite bilder på min kamera. Den har enbart tagit suddiga bilder & så har jag inte kort på alla.























Malin var vackrast.

Vi åkte ner till hp vid halv 2 och spenderade en dryg timme där innan vi skulle på efterfest trots att jag inte ville. Stannade i kanske 10 min? Taxi till huset. & sen kaos.

Japp de var min nyår. Oförglömlig.


Kommentarer
Postat av: M

Jag fick fira nyår med bästa storasyster, kunde det bli bättre? nej!

och du en sak till.. jag kan aldrig bli vackrare än dig.

pussopiss

2011-01-08 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0