Solen lös en dag sen kom snön igen...

Dagen inleddes med kinect. Möblerar om lite så jag får ordentligt med plats eftersom taklampan var nära att åka i golvet igår och så sparka jag rätt in i bordet.. Haha har tom lite träningsvärk sen vi körde igår. Men idag var det helt sinnes! Blev genomsvettig.

Mannen är och simmar, jag kör kinect, ska nu ner o boka tvättid, ta en dusch, och sen ska jag möta F så ska vi gå och klippa oss.

Funderar även på att gå på zumba ikväll. Men vågar samtidigt inte. Fan alla som går där har säkerligen gjort det flera ggr tidigare så ska jag komma och göra bort mig totalt. Det enda som saknas är en kamera så det kan komma upp på youtube.

Jag åt glass 3 dagar förra veckan och chips 2. Uhhäää. Spyr på mig själv (även om det var gott då). Tur att vi har kinect i hemmet nu, ska bara börja gå lite mer flitigt på gymmet. Annars kommer väl min vråltränade kille gå där med sitt 8-pack i sommar med en flickvän som rullar fram. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0