Lördag, igen.

Vilken lyckad kväll det blev igår. F hade städat lägenheten så fin och Nikita stod vid spisen när vi kom hem.
Folk ramlade in titt som tätt och såg fram emot en god middag. Nikita & Fredrik lyckades med allt, god förrätt, god varmrätt med oxfilé, pon anna?, wiskysås, gott vin, och till efterrätt blev det flamberad ananas med glass.

Gästerna var Karin, Anton, Hannes, Matilda och sen kom Pierre och överraskade oss! Den enda som visste att han skulle komma med flyget på kvällen var F. Haha :) Hugo kom också  sen runt 11 tiden.

Kvällen avslutades med absolut överens. Hollywoodfruarna (jag och Matilda) vann första ronden. Kändes underbart med vinst.

Idag har jag jobbat och det har varit riktigt kul! Sandra på jobbet frågade idag och jag längtade hem, för hon tyckte att jag verkade lite down. Men helt ärligt så är det inte lika jobbigt längre, klart jag längtar hem men det är faktsikt helt okej här. Men hade jag inte haft jobbet på kungsgatan  och fått jobba med alla mina arbetskamrater som är bäst hade jag flyttat hem eller någon annanstans..

Brukar vara kass på att fixa middag åt mig själv när F jobbar men jag gjorde faktiskt tacos åt mig ikväll. Därefter somnade jag på soffan och vaknade för en liten stund sedan.

Men ikväll vill jag hem. Jag sitter själv i lägenheten och vill verkligen hem. Jag vill förfesta med tjejerna, sjunga högt till massa poplåtar, och skitlåtar, skratta, prata skit, och sen gå till hp och dansa till stängning, Ja det vill jag göra nu.

Kommentarer
Postat av: Nina

Kom kom! <3

2011-01-16 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0