Fem dagar

Göteborg bjuder på strålande sol, goa arbetskamrater & mysfika med Sunni.

Grill, rosé & utgång stod på inbjudan igår efter jobbet i en trädgård någonstans i Göteborg. Tackade dock nej eftersom jag varit ute minst 4 dagar i veckan hela sommaren.

Jag ser fram emot hösten. Jag må vara sjuk som säger så, men jag känner så. Hösten är vad man skulle kunna säga en tid som när man precis tagit studenten. Man vet inte vad som händer och man kan göra vad man vill.
Det är nämligen dominoeffekt på mq då mammalediga och folk som pluggat kommer tillbaka och ska ha deras heltidstjänster..

Jag ljuger lite. Den här sommaren har varit fantastisk och jag saknar den redan innan den ens tagit slut. Men snart är jag på min ö igen. Bara dagar tills jag sitter på flyget igen.

Vi ses snart igen my beloved ones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0