Jag gjorde det

Efter 5-kamp på liseberg så försökte jag & jonas att övertala Fredrik och Jocke att åka med oss i atmosfear.
Dött lopp där kan man säga. När jag & jonas gick för att köpa biljetter började jag tveka o undra vad jag höll på med. Varför ska jag utsätta mig för en sån sak för när jag är så höjdrädd?

Men sen satt vi där i var sin stol, fastspända, funderade på om vi satt fast ordentligt eller om vi skulle åka ur.

Högst upp med utsikt över hela sverige (överdriver, men typ så) griper jag tag i Jonas hand och håller den hårt.
Båda skakar och undrar VARFÖR?!?! Jag tittade sammanlagt kanske 1 sek av utsikten för det var så sjukt obehagligt.

& sen faller vi. Det tog liksom aldrig slut. Trorts att det hela var över på några sekunder.

Ah, får rysningar i hela kroppen när jag tänker tillbaka på det. Men jag gjorde det!

5-kampen förlorade jag dock & F vann så jag fick köpa glass till honom.

Efter liseberg blev det thai-mat, buzz och film hos Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0