Semesteeeeeeeeer!

Har skickat iväg Fredrik för att ta en öl med hans kompisar. Jag håller på att koka över här.. För hur mycket jag än trycker och fösöker stänga resväskorna går det inteeeeeeee!

& jag vägrar packa ur någon av mina 10 bikinisar, 7 par jeans, 6 shorts, 10 klänningar och så där fortsätter det. Man vet ju aldrig.. Fan vad dålig jag är. Fredrik har minst lika mycket så där får jag inte heller ner något.

Så mitt mission i morgon är att ragga upp någon som har noll bagage så vi kan checka in tillsammans och jag slipper betala övervikt. Marie som lärt mig. Får se hur det går. Om jag nu ens får ihop väskorna..

NU HAR JAG SEMESTER!!!!! :) Vi ses på Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0