Jävla berg&dalbana

Vet ni hur skönt det känns att gå i en stad utan att behöva tänka på vad man har på sig? Vet ni hur skönt det är att slippa behöva tänka på hur man går, vad man säger, vad man gör, vad man tänker, om någon ser, om man trampar snett, om man slår huvudet rätt in i stålgrejen på spårvagnen så det blir världens duns och alla ser?

Det är en av de bättre sakerna här. Att slippa bry sig.
Att jag har en bula på huvudet är en annan femma.

Funderade på en flytt hem till ön. Det blir inte så.

Juli ser riktigt ljus ut. Jag har inte ens jobbat ett år, är den nyaste på jobbet och jag är inte den enda som bett om semester mitt i sommaren.. Meeen som det ser ut nu får jag ut alla mina semesterveckor jag bett om, DVS hela juli v.27, 28, 29, 30. Hur underbart?

Däremot dröjer det innan jag åker hem till ön igen. Hade tänkt komma hem i påsk eller valborg men jag måste ta lite avstånd tyvärr för jag klarar inte av att åka därifrån. Så midsommar nästa gång då?

Kommentarer
Postat av: L.r

Bra att du bestämt dig :)synd att du jobbar i påsk bara :(

2011-03-15 @ 22:51:19
Postat av: H

Kunde inte sagt det bättre sj

2011-03-15 @ 23:46:45
URL: http://www.handskens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0