Some days i feel like laughing

06.30 gick alarmet igång. Gissa hur pigg jag var då?
Pussade hejdå till min älskling för han åkte till Alingsås idag på utbildning.

Levis utförsäljning blev det vid 08.00 med mina fina arbetskollegor.
Fick med mig en jeansskjorta, en tröja och en skjorta till mannen.
Efter det blev det frukost på le pain francais med Johanna.

In på guldfynd och köpa studentpresent till Sarah som tar studenten i morgon!

Nu har jag putsat fönsterna i sovrummet men får vänta med dem i köket för solen ligger på.
Städat badrummet, gjort rent ugnen, sorterat tvätt och allt sånt där annat härligt som hör till en ledig måndag.

Nu ska jag sova, eller gå ner till vattnet o sola.
Eller sova, eller sola, eller sova..
Kan det bara inte regna, så jag slipper ha ångest?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0