Hey

Eftersom jag går upp 07.30 varje morgon och kommer hem 20.09 (för att vara exakt) från jobbet så var den här lediga dagen heaven. Aah, underbar, wonderful, fantastisk.
.
Men tro inte att jag fick sovmorgon. Lilltjejen stod o grät för högan sky i morse så jag ropade in henne till mig och så kröp hon ner bredvid mig i sängen och myste. Helt plötsligt från ingenstans säger 3 åringen "vad tänker du på Linda?". & jag som inte trodde de små liven märkte av om man va lite down.
.
Iaf, lämnade henne på dagis. Hem åt frukost, tvätta, plocka undan och sen äntligen 2 avsnitt DH på raken nedbäddad i min säng. Som jag längtat.
.
När jag sett klart gjorde jag upp ett bad och låg där i och läste massa modemagasin, gjorde hårinpackning, raka benen och fila fötterna. Så nu är jag som en ny människa igen!
.
Måste förbereda lite mat åt barnen sen ska jag cykla och hämta lilltjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0